اجازه خودرو

اجازه خودرو

اجازه خودرو

اجازه خودرو

  • ۰
  • ۰

احاره خودرو

اجاره ماشین با راننده

زمانی که شما میهمانی مهم از خارج از کشور دارید یا برای افرادی مهم قصد رزرو یک سرویس اجاره خودرو را دارید از این نوع خدمات بهره می برید.

اجاره خودرو با راننده در تهران برای جا به جایی هایی که داخل شهر انجام می گیرد تحت عنوان ترانسفر تشریفاتی داخل شهر انجام پذیر است.

ترانسفر های تشریفاتی می توانند خارج از شهر را هم شامل شوند اما در صورتی که کیلو متر اضافه بر اندازه مشخص در نظر مشتری محترم باشد، این میزان محاسبه می شود. میزان محاسبه کیلومتر اضافه بستگی به نوع خودرو مورد نظر مشتری دارد و هزینه های آن ها متفاوت است.

مورد توجه ترین خودرو ها برای سرویس های اجاره ماشین با راننده بنز S500 و جنسیس سدان هستند.

انتخاب خودرو تشریفاتی هم برای اجاره باز به سلیقه مشتری عزیز بستگی داشته و نسبت به شرایط سرویس یا هزینه های در نظر گرفته شده می تواند خودرو مورد علاقه خود را انتخاب کتد.


اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده برای تمامی خودرو های ثبت شده داخل سایت امکان پذیر بوده و شرایط آن بصورتی است که:

  • اجاره خودرو بدون راننده برای بیش از 3 روز انجام پذیر است.
  • مدارکی از جمله سند مالکیت یا جواز کسب، یک فقره چک و مبلغی بصورت ودیعه نقدی متناسب با قیمت خودرو برای انجام رزرو از سوی شرکت اجاره خودرو دریافت می شود.
  • در زمان های شلوغ و پر سرویس سال مثل زمان عید نوزور و موارد مشابه پیشنهاد می شود به فرد اجاره کننده که حدود 1 ماه قبل اقدام به رزرو ماشین مورد نظر نماید.

شرایط اعلام شده برای اجاره خودرو بدون راننده شرایط پایه و اصلی آن در تمام شرکت های کرایه اتومبیل می باشد.

برای اجاره ماشین قبل از تصمصم گیری در انتخاب دقیق خودرو حتما با شرکت تماس گرفته و استعلام گیری جهت وجود خودرو های مورد نظر را انجام دهید.

در ضمن شرایط اجاره خودرو هم برای افراد مختلف دارای آفر ها شرایط مناسبی است که با یک تماس می توانید بطور کامل از آن مطلع شوید صفحه شرایط اجاره خودرو در سایت را هم حتما مطالعه فرمایید.

  • ۹۶/۱۱/۱۹
  • hamid omidi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی